تعمیر ECU و کنترلر جرثقیل پالفینگر PALFINGER

تعمیر ECU و کنترلر جرثقیل پالفینگر PALFINGER

تعمیر ECU و کنترلر جرثقیل پالفینگر PALFINGER – تعمیر ECU ماشین آلات سنگین و سبک در کلینیک تخصصی دیجی برد Digi-board  صورت می پذیرد.

معرفی ECU در ماشین آلات سنگین

هر وسیله نقلیه سبک یا سنگین از سیستم ها ، اجزای مکانیکی و الکتریکی تشکیل می شوkد که همه آنها به آرامی و هماهنگ کار می کنند. در اتومبیل های مدرن ماژول های رایانه ای وجود دارد که تقریباً همه مکانیسم ها را کنترل می کنند.

برای کنترل موتور و اجزای آن از ECU استفاده می شود این کامپیوتر جهت دریافت و پردازش  اطلاعات از حسگرهایی  بهره می گیرد.

ECU اغلب به عنوان مغز موتور شناخته می شود که در واقع یک سیستم مدیریت انرژی و سوییچینگ در یک محفظه نسبتا کوچک می باشد. در قسمت ورودی سنسور های دما و فشار اطلاعات مورد نیاز ECU جمع آوری می گردد و در قسمت خروجی ، پردازنده مشخصات خروجی طبق دستور نرم افزار ذخیره شده در واحد ECU تعیین می کند.

ECU تزریق سوخت و زمان احتراق را در موتور های بنزینی را کنترل می کند. موقعیت داخلی موتور با استفاده از سنسور میل لنگ تعیین می شود تا انژکتورها و سیستم جرقه زنی در زمان صحیح فعال گردد.

یک واحد کنترل الکترونیکی ECU ، هنگام تصمیم گیری نسبت مخلوط صحیح متغیر های زیادی نظیر : تقاضای موتور ، دمای موتور ، دمای هوا ، دمای سوخت ، کیفیت سوخت ، محدودیت فیلتر هوا و راندمان پمپ موتور را در نظر می گیرد.

جرثقیل پالفینگر Palfinger

جرثقیل پالفینگر با  بازدهی بالا ، هوشمندی سینماتیک و دسترسی طولانی هیدرولیک در صنعت بارگیری و حمل و نقل به کار می رود.

برند Palfinger با  ویژگی های کیفی بالا ، تطبیق پذیری و محصولات گسترده  بیش از ۴۰ درصد سیستم های جرثقیل جهان را تولید می کند.

Palfinger ، به کمک اتصالات ویژه به یک ماشین چند منظوره تبدیل می شود بنابراین دامنه کاربرد آن افزایش می یابد همچنین جدیدترین سیستم کنترل الکترونیکی در این نوع جرثقیل به کار می رود .عملکرد های ایمنی این نوع جرثقیل شامل : کنترل پایداری (HPSC) ، سیستم بالا بر با توان بالا (HPLS) ، سیستم کنترل نوسان فعال (AOS) ، سیستم قدرت دوگانه پلاس و … می باشد و سیستم توزیع الکترونیکی حجم روغن Flow Sharing این نوع جرثقیل روغن هیدرولیک مورد نیاز را همیشه تامین می کند.

کنترلر جرثقیل پالفینگر Palfinger

 قسمت بالایی یا نوک جرثقیل palfinger ، روی یک ریموت رادیویی در راستای عمودی یا افقی با توجه به موقعیت مورد نیاز به کمک واحد کنترل PALTRONIC پردازش می شود و جهت حرکت با استفاده از حسگر ها و الکترونیک محاسبه می گردد.

هنگامی که اپراتور جرثقیل به کنترل هوشمند نیاز نداشته باشد می تواند آن را به سادگی در هر زمان غیر فعال یا لغو کند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *